6/8-2014

Äntligen har jag en iPhone att kunna blogga med. Så med massa lycka så hoppas jag att jag blir mer aktiv med att blogga, vet att jag mår bättre av att få ur mig en hel del.  

Ligger nu och väntar på att förlossningskliniken och unga mödrar ska börja, känns som jag börjar komma in i mina rutiner igen och det känns underbart. 
Och det som gör mig otroligt glad är att min finaste pojkvän äntligen har fått ett jobb på en resturang där cheferna är helt underbara.  Han slipper nu Jesper.nu.  Något som jag tycker är helt fantastisk för han passar inte som Chef han som tar hand om den sidan. 
David är gladare och då är jag super glad. Den nya chefen står även för ett körkort till David, fantastiskt! 

Nu ska jag villa. 

Jag är förresten rödhårig 😉


Kom ihåg, även drömmar kan bli verklighet.  / Fanny Wanberg 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0