6/8-2014

God kväll på er. 
Ligger nu och kollar på märkliga samlare där en tjej sparar på tånaglar, människor hår och navelludd som hon senare gör konstverk av. Sjukt konstig, men ändå kan man inte sluta titta bara för att det är så sjukt emot hur ens egen verklighet är. 

Skulle egentligen ner till Morfar, men började spy precis innan jag skulle gå ner, så typiskt. 
Var iallafall och fiskade med Emma och mamma, jag fick en sjukt liten fisk som jag tyckte så synd om så mamma fick slänga tillbaka den i vattnet, den får allt bli lite större. 😉
Har inga sömntabletter kvar, får se hur denna natt blir. Glömde även mina antidepressiva igår märkte jag idag, det kan förklara min svåra ångest igår. Så typiskt mig att glömma något så viktigt. 😔

Får se om jag träffar min finaste i helgen eller om det blir nästa, vet bara att jag saknar godbiten något så fruktansvärt. 😘❤️



Nu blir det natten för mig. 
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0