17/8-2014

Hejsan. 
Vilken dag, har varit massor att göra. Men har mått psykiskt dålig idag då min panikångest har varit på topp. Kände verkligen att jag inte orkade med mig själv. Ville bara fly från ångesten som bara kröp sig på från fötterna och sakta kröp sig upp i min kropp. Hatar den där känslan. 😔
När känslan tillslut var outhärdlig så frågade jag om Emma och jag kunde ta en promenad med vovven. Det brukar hjälpa. 
Det spöregna så vi blev sjukt blöta både jag,Emma och vovven 😉❤️
Och känslan försvann lite som tur var. Men när vi var nere hos morfar så kom den där illamående känslan på mig igen, attans. 
Bara att försöka andas och hitta ett lugn tills vi kunde komma upp. 
Nu kollar vi på millennium innan vi ska sova 🌟
Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0