8/4-2014

God kväll bloggen, eller kanske eftremiddag !?
Idag var jag iväg till kga med mamma för att hämta prydnads kniven, den var mycket större än vad jag trodde att den skulle vara, och extremt tung. Men nu blir min man glad iallafall hoppas jag nu när han fyller år den 6 :) <3
 
 
Såhär såg den ut för den som undrar :) .
 
Har även känt av lite posetivitet idag! Men ändå lite stress och panik över visdomstanden.. för nu har tandköttet lossnat från tänderna bredvid och det gör fruktansvärt ont. läste på internet att det kunde bli inflamerat, så ska försöka hålla koll så att det inte blir rött och äckligt för då blir det en tur in till vårdcentralen! .
 
 
saknaden efter världens finaste människa är fortfarande svår. Kan inte fatta än att jag inte kommer se hennes fina ansikte något mer, Är ju vann att se henne varje dag och höra henne prata om allt och inget. nu är det ett stort tom rum och usch det är svårt att leva vidare när en så betydelsefull person är borta, från världen.
Men jag försöker tänka att hon har det bättre där hon är, där kan hon andas hur mycket som hon vill. hon kan gå utan smärta och hon kan nog till och med hoppa och skutta skulle jag tro! <3
Saknar dig älskade underbara mormor!!! <3
 
 
Funderar på att ta en sväng till gravarna och titta till hur det ser ut, om blommorna vi satte i fredags har vikit sig nu när det har varit så kallt i flera nätter. 
 
på återseende 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0