5/4-2014

God middag!'

Snart blir det att göra lasagne från Dolimio med mamma, och sedan blir det att äta den med mamma och min bror Jimmy! <3

Ligger just nu och kollar på Barnsjukhuset Tempel street med finaste vovven Tanja bakom min rumpa. Hon känner ofta av min ångest och kommer då direkt och lägger sig så nära som hon bara kan! <3

Saknar David något så extremt! men nu har han hittat en hus i Vänersnäs som vi ska kolla på i början av maj, så ah Fanny kanske försvinner från vackra Åtorp för att börja sitt nya liv. Är nog inte så liten som en del antyder.. skönt att slippa höra sådant skit att man är som en 3 åring eller 11 åring.. så oförlåtligt som helst eftersom de som säger det inte vet hur hårt det har tagit på mig. att jag psykiskt stänger in mina känslor för allt och alla, just för att inte vissa att jag mår så dåligt som jag egentligen mår. Det är lätt att trampa på någon som redan ligger ner. Blir så förbannad. Trotts så var det ett tag sedan detta hände. men det har förändrat mitt liv, och insett att en del människor inte förändras och de sticker en i ryggen på de ställen man är som mest såbar..

Men nu ska posetiviteten fram. Jag tänker bli lycklig och leva mitt liv med de människorna jag trivs bäst med, Familjen, svärföräldrarna, underbara David, Linda och min otroliga guddotter! <3

Tjarrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0