4/4-2014

God kväll!
 
Vilken dag det har varit idag. blev en hel del missförståda bråk.. men till kvällen blev det någorlunda bra iallafall! 
 
de på rehab vill att jag ska bara angagera mig på saker som jag kan tycka vore kul, så jag kan få mer energi och kanske kan hitta motivationen på vägen, stressa ner och uppskatta mig själv bättre och få bättre självförtroende för just nu värderar jag mig själv så lågt.
men det är inte så lätt när jag ständigt får klagomål och mår psykiskt dåligt över det. får varje morgon starta min dag med en lugnande.. 21 år och går hela tiden på tabletter awesome! Precis där jag ville hamna..
eller !?
 
Men jag försöker vara posetiv, drog på mig en vit klänning och kände mig riktigt fin för en gångs skull ( kunde ha tagit bort magen ) så hade jag varit nöjdare.. men ändå så nöjd som man kan bli. 
gick till pappas, och mormros grav och satte blommor och tände ljus för kanske sista gången innan lyktorna försvinner, kommer sakna det där ganska mycket! 
men man kan ju tända engångsljus med lock, men dem blåser ju ut så lätt och det känns ju ganska ovärt då tyvärr. Gud vad jag saknar mormors glada och spralliga personlighet! hon hade alltid modet uppe!! <3
 
och mitt i allt elände så har jag fått en visdom tand som håller på att växa upp.. smärtan är obeskrivligoch hela min tunga är helt svullen! jo man tackar jag.. jag och min lycka verkligen! 
 
blev heller ingen helg med bby , men snart så kanske det också blir av ! <33 
 
tjilivppen! / Fanny Wanberg*
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0