26/4-2014

God eftermiddag!
ligger nu och små tittar på en prinssesas dagbok 2 och känner mig sjukt uttråkad. är sjukt varmt ute också så idag fick det bli kjol och ett linne, jag som inte är så förtjust i kjolar, men men!
 
imorgon fyller mamma år, så det blir nog att laga mat och diska åt henne och hoppas att hon känner sig speciell! <3 
 
kämpar verkligen sten hårt med vikten.. tycker jag iallafall.. men det händer inget!
äter inte alls lika mycket och promenerar så ofta som jag bara kan. men det är väll dom där antideppressivas fel att det blev såhär. men så länge som jag slipper paniken så är jag ju ganska nöjd.
 
Har ju inga sömntabletter nu igen.. så nu är jag helt svart under ögonen, tacka vet jag foundation. och i mina sömntabletter är det även ett lugnande medel så nu är jag ganska upp stressad och så, men än så länge har jag inte sätt mig ner och börjat gråta! (y)
 
Tjarrå!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0