14/4-2014

God kväll. 
har nu till kvällen tittat på dr phil, familjen annorlunda och snart unga mödrar.
Känns inte så bra när man lägger märke till hur ofta jag ligger i sängen och tittar på tv.. men det finns inte så mycket som jag kan göra när jag har panikångest och alla andra är ju upptagna med sitt. och om jag tjatar till mig att vi ska hittta på något så mår jag ju bara dåligt efteråt eftersom bara för att jag har panikångest så ska jag ju inte " störa" deras liv.
Jag är ju liksom 21 snart 22 och borde ju klara mig själv, egentligen.. tror det är därför jag har så dålig självkänsla för att jag liksom klarar inte av något själv. visst jag klarar av en del, men det är sådant jag kunde klara av förr, en enkel sak egentligen så det tar jag inte till mig.
något som rehab tycker är lite dåligt. men jag är ju som jag är när jag inte blev som man skulle brukar man säga.
 
 
Har knappt varit utanför dörren på 2 dagar nu. 
och imorgon blir det rehab och lämna in lite papper till socialen, förhoppningsvis för sista gången kanske jag borde tillägga.
 
längtar till min framtid ska börja, den jag har längtat efter då jag är självständig och inte rädd för ett dugg! .
 
Men nu ska jag mysa ner mig i sängen ordentlgt och ropa till mig vovven så att hon kan ligga bredvid mig sådär gott ! <3
saknar min man också sådär super mycket! <3 
 
 
Kram! / FannyWanberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0