13/4-2014

God kväll på er alla.
 
haft en ganska bra helg får man säga, har utsatt mig för en hel del. 
Fick umgås med Fasters underbaraste, och han får verkligen mitt leende på läpparna att aldrig släppa. hans kramar och hans leende gör mina dagar helt underbara! .
vart till 2 olika lekplatser, lekt och spelat fotboll. spelat wii, lagat mat och fick honom att hoppa i duschen.
och i fredags åkte jag, Rickard och broder bort till Nina i ca en timme för emma var där och de skulle baka, sedan igår var jag Emma och Rickard in en sväng till dfs för att hålla Nina sällskap. så tack så mycket för att jag fick vara med på båda sakerna :) .
 
Men tror nog att det blev lite för mycket i helgen för nu har jag lite smått ångest och panik. men som sagt det är bra att utsätta sig och om ett par år kanske jag har lärt mig att leva med detta.
 
kanske blir att fira påsk hos David med familj, och sedan blir det nog en tur ner när David fyller år och då ska vi även titta på ett hus där nere, längtar tills vi kan flytta ihop och bli en egen liten familj. såklart drar jag med mig Tanja ner ditt då, för klarar mig inte utan henne! <3
 
om det nu blir ett hus där nere, om det är fint och så. så kommer jag så klart sakna min familj. men vi kommer ju hälsa på varje månad, är ju bara 3 timmar bort, inte en evighet! <3
 
 
på Tisdag blir det Rehab igen och se vad de säger. 
Tjarrå! 
 
 
 
igår var det även 3 långa månader sedan som mormor tog sina sista andetag och blev himmelens vackraste ängel! <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0