9/9-2013

Godmorgon! 
Har hänt mycket nu som har gjort att jag inte har orkat skriva här inne, men nu hoppas jag på att det har vänt och att jag orkar skriva här med, detta är ju som min lilla "terapi" .
Har nu sen 2 veckor tillbaka börjat äta antideprissiva och lugnande 2 ggr om dagen, den första en och en halv veckan skulle jag inte ens önska min värsta fiende, man mår så psykiskt dåligt, mår illa och hela världen snurrar en smula. Men nu har det nog äntligen vänt till det bättre. Den fulla effekten skulle kunna ta upp till en 5 veckor iallafall, så längtar verkligen för att få se en förändring och kanske lite mer posetivitet. 
Blev även sjukskriven igen till januari och ska innan december ha börjat på kbt " kognitiv betende terapi"  har hamnat på väntlistan där nu, och dom skulle försöka skynda på den lite för att jag verkligen behöver det.
så nu hoppas jag på att få tillbaka mitt liv! 
kunna åka till min pojkvän hade ju ha varit hur underbart som helst! <3
 
nu är det 19 dagar kvar tills jag kan hoppa upp i mannen jag älskars armar, över 5 månader sen vi sågs nu! så det kommer vara så obeskrivligt underbart att äntligen få den där närheten som man har saknat så in i nordens mycket! <3 
 
så måste jag även säga tack till min underbara familj och min pojkvän som hjälpt mig genom det här jobbiga, även fast jag ibland skriker och gapar på er, så vet ni att jag inte menar det, jag älskar er ! <3 
 
Nu ska jag gå och göra något nyttigt innan det blir en tur till Degerfors för att hämta min sjuka syster som har varit barnvakt i helgen! <3
 
på återseende 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0