13/9-2013

Fredag den 13, inga skärsår, har inte trillat eller skaddat mig på något sätt. Kanske är det så att man är lite mer försiktig på en sådan dag som fredag den 13? Tycker alla ska tänka en extra gång trotts stressen som är i dagens samhälle! 
 
Vad har jag att surra om idag då !?
Känner bara egentligen för att skriva av mig lite nu när alla andra är upptagna med annat. 
idag mår jag bättre efter 2 helvetiska dagar.. spydde som fan i Onsdags kväll, mådde illa hela dagen men på kvällen fick jag springa fram och tillbaka och svettades som en stuken gris.. men efter ett par timmar gav det sig och jag kunde sova från halv 12 till klockan 10 dagen efter. Men var ju helt slut hela dagen sen eftersom hela kroppen var ju helt sönder pumpad. 
troligtvis var det mina tabletter som gjorde det eftersom jag börjar vänja mig vid det och kroppen försöker väl stötta bort det så gott det går eftersom det aldrig har varit med om det här innan.
Hoppas på att jag slipper det där något mer, för det var så obehagligt och otäckt så man kan inte ens förklara hur hemskt det kändes. Visste inte ens vart jag skulle ta vägen någonstans.
 
Så som sagt en bra dag idag, det är Fredag och jag hoppas på en riktigt mysig dag med familjen. Önskar bara att min finaste kunde ha varit med, saknar honom mer än man kan förklara! 
tror jag räknade till 14 dagar, så 14 DAGAR KVAR! till jag träffar mannen i mitt liv igen! <3
 
Tror jag ska börja med hiss och dissar under dagen. 
Varför inte börja med en gång !?
 
Hiss!
- Kunde hjälpa till mer i hemmet. 
- Inte lika beroende av andra, kan hitta på egna saker.
- Inget bråk idag! 
- Kunde gå ut med vovven med ett leende (den delan försvann innan jag började med tabletterna, ville bara vara i min säng) 
- Min pojkvän ringde massa gånger och överaskade mig <3
 
Diss!
- Kännt mig lite nerstämd under en kort stund
- Att jag inte kunde stanna kvar där jag stod i affären när det kommer folk för nära. jag börjar knalla omkring när jag igentligen ska stå kvar och "ta min plats" 
- Fortfarande väldigt trött av tabletterna.. 
 
Nu ska jag fortsätta min Fredag och hoppas på massa fina överaskningar som förgyllar min dag! 
på återseende 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0