31/10-2013

God kväll alla där ute!
Har inte riktigt varit min dag idag, har kännt mig irriterad och små sur i en två dagar nu. Så vet inte om det är mina sömntabletter som ställer till det för mig. Så försökte få tag på min vårdare på rehab, men hon hade tyvärr inte kommit än då, och han som svarade skulle lämna en lapp om att hon skulle ringa, men det gjorde hon tyvärr inte. Så jag ränker strunta i sömntabletten, för hellre får jag panik för att jag inte kan sova istället för att vara sur och tvär mot personerna jag älskar.

Idag har vi hunnit med rätt så mycket. Jag städade badrummet, vi har haft tvätttid, vi har varit och handlat i Degerfors och i Karlskoga, och så har vi även städat hos mormor och morfar inför hallowen.

Nu ska jag hjälpa syster ystet lite. På återseende
// Fanny den där Wanberg*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0