22/10-2013

Hallå!
Försökte blogga förut men den håller på att publicerade sig själv hela tiden. Därav konstiga inlägg innan.
Nu ligger jag och kollar på dr Phil och har precis ätit pommes med kebbabsås, så jävla mumsigt.
Blev ingen rehab för mig idag, fick ta en lugnande tablett istället och försöka sova ett par timmar. Har haft ångest hela dagen idag eftersom igår när jag var på socialen så blev vi " inlåsta" man hörde hur dörren låste sig när klockan blev 4. Så fick rå panik.. Vi väntade i 14 minuter men hon kom aldrig och hämtade mig. Slutade med att vi gick it och att mamma fick leda mig till bilen för att jag grät hysteriskt och höll på att svimma flera gånger.
Ringde henne idag och hon hade ingen ursäkt att komma med för hur hon glömde mig. Hon glömde mig??.hon glömde en med panikångest, på ett ställe där båda dörrarna var låsta.. Usch!!
Så ska in på rehab på Fredag och se hur det går, dom skulle inte glömma mig!
Nu ska jag dra / Fanny Wanberg*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0