18/10-2013

God kväll.
Ligger nu i soffan och kollar på dr Phil innan min lilla prins, min bror son kommer. Han ska vara hos bror hela helgen, så det känns spännande eftersom jag missade honom sist när jag var hos min kärlek <3
Emma drog även nyss till k-hamn för att spendera helgen där. Så det blir lite ensamt att sova utan henne, men det ska allt gå bra det med. :)
Nästa vecka blir det dubbel utmaning när jag både ska till socialen och rehab under samma vecka, men jag tänker vara posetiv. Jag klarade ju faktiskt av att åka till Vänersnäs, så jag ska klara det här med.
Nu ska jag kolla vidare.
// Fanny Wanberg*

( Har skrivit från mobilen om det ser konstigt ut. )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0