14/10-2013

God förmiddag!
Nu är det höst och löven ligger där på marken med sina vackra färger. Jag gillar hösten med färgerna, men kylan kunde gärna ha försvunnit tack :) .
 
Nu har jag använt mina antidepprissiva ett tag och jag tror allt att de fungerar sjukt bra! 
kan nämligen berätta att jag har ÄNTLIGEN kommit iväg till mannen i mitt liv och hans föräldrar. den 2 Oktober åkte jag och min finaste i en bil med min bror och syster till Vänersnäs där jag spenderade hela 1 vecka och 3 dagar! <3 
är så otroligt stolt över mig själv, och jag kände mig så otroligt hemma där. Vänersnäs är mitt andra hem och jag ska allt börja åka ditt oftare nu när jag såg hur bra det gick :$ <3
 
Här får ni en liten bild där ifrån på mig och min andra hälft <3 
 
Mina svärföräldrars nergång till bryggan och det otroliga fina vattnet :) 
 
 
MIN kärlek mitt ALLT  <3
 
 
Imorgon blir det att åka in till Rehab och träffa vårdarna och arbetsterapueften *stavas* 
och då ska jag även berätta mina framsteg, och hur stolt jag är över att jag klarade av att åka :) .
Behövde bara motivationen, så jag tackar tabletten för det, min älskling, familj och mina svärföräldrar! Ni är guld värda hela bunten :) <3
 
Nu ska jag snart dra och fixa lite mer i brors lägenhet så det blir lite mer hem trevligt nu när det är höst.
 
på återseende / 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0