28/5-2013

God förmiddag på er !
Har varit en ganska bra dag på morgonen faktiskt om jag får säga det själv, Mamma väckte mig kvart över 6 tror jag det var ? så att jag skulle hinna få i mig kaffe och prata med henne innan hon skulle åka in på jobb i Degerfors. diskade och plockade undan från gårdagen och sen tog Emma och jag tag i "städningen" torkade golvet och det i badrummet och sen dammsög vi och dammade överallt så att det ska synas att vi har gjort något tills mamma kommer hem :) .
 
Pratade med min pojkvän för en stund sen i ca 50 minuter, massa skratt och jag verkligen kan inte sluta lee efter ett sådant samtal med honom ! <3 Ovasett mitt humör nu det senaste så har han fått mig i andra tankar och fått mig att skratta på slutet, finns ingen som förstår mig så bra <3 Är tacksam varje dag som han vill fortsätta stå vid min sida ovasett hur jobbig jag nu kan vara för den här situationen! <3
Förlåt älskling för alla stunder jag skällt ut dig för inget, eller alla gånger jag försöker ha kontroll och det bara blir fel! <3 du förtjänar bättre, och det är därför jag vill ändra på min panikångest, jag tänker inte lära mig att leva med det, det ska bort, det ska försvinna! för du förtjänar den där glada Fanny Wanberg som har gömmt sig lite. <3
Jag älskar dig för evigt !
 
 
 
snart ska jag förbereda maten för mamma kommer hem vid halv 3, så då ska det bara vara att slå på och invänta henne :) . idag blir det risotto som står på menyn, och jag verkligen längtar, är ju VRÅL hungrig :$ <3

 
"säg bara tjilivippen"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0