6/3-2013

 
Jag är lyckligt lottad som får uppleva så mycket med dig ! <3

Du är en så lugn och posetiv person med fötterna på marken och huvudet i luften! <3 du har lärt mig att leva livet , något som inte funkade förr..
Du har tålamod stark som en sten, du är oftast glad och vet vilka vägar du ska ta i livet, du är målmedveten. envis och vacker ! <3 du är kärleksfull och bryr dig om andra människor som står dig nära. Du kan alltid ge en hjälpande hand, och du lyssnar så sjukt bra ! <3 Du vet vad som är rätt och fel, och du står även upp till det. du är SJUKT inteligent, inteligent och sjukt fin, det hittar man inte varje dag !? <3 
Du är annorlunda på ett så sjukt bra sätt, du är allt man någonsin har drömt om! 
Du är min bästa vän och pojkvän VARJE dag, och jag är lycklig lottad som får uppleva allt med dig, min klippa mitt allt ! <3
 
Jag älskar dig David Berg, 1/4-2011 var dagen du fick mitt hjärta och jag älskar dig mer varje dag ! <3
min framtida fästman! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0