12/3-2013

Hur skulle människor minas mig !?
allt flickan gör är att städa diska, men sen då !?
 
När man står där i diskbaljan och man kommer på att "fan ingen skulle ju komma ihåg mig när jag dör!? "
Panikångest tjejen som inte ens klarar av att gå utanför dörren visa dagar.
Ja detta kommer bli en nere blogg inlägg, passar det inte så hej då, jag varnade er!
 
en kompis berättade för mig att hon har sett mig i mina värsta dagar, redan under skoltiden. detta viste jag inte då att det syntes, jag försökte vara glad i närheten, men i det stora hela mådde jag as dåligt, rent psykiskt.
Hon kommer ihåg att jag var som osynlig, hur jag gick breve men vågade inte ta plats, jag tittade på mina fötter och ville bara försvinna..
och det jag inte kan förstå är VARFÖR drog jag inte i varningsklockan redan då !? varför tog jag inte tag i detta när det var en så liten sak.
Jag var den osynliga flickan!
Men jag var glad att vissa såg mig när ingen annan märkte mig. <3
Men hur ska jag kunna bli ihåg kommer av världen när jag inte ens vågar ta plats eller synas !?
Jag kan inte ens säga ifrån när människor trampar på mig, jag skrattar och försöker kasta det bakom mig. Men ryggsäcken har kommit ikapp mig för länge sedan!
 
hur ska denna flickan någonsin må bra när hon inte ens vågar synas !?
 
Jag vet inte vilka kliv jag ska ta, eller vilka jag ens vågar ta ?
den senaste månaden har varit en mardröm, rakt igenom, Jag har tappat bort mig någonstans på vägen och jag hoppas att jag kan återvända hitta mig själv och bli glad och posetiv igen, för jag kan inte ha det såhär längre.
 
Jag har nog alltid mått dåligt under hela livet, det sociala har varit det jobbigaste, jag ville aldrig synas, jag ville vara osynlig för mig själv och för andra. och varför vet jag inte riktigt ens själv !? Kännde mig väll annorlunda och konstig, jag visste ju inte ens vad en pappa var när jag gick i lekis och fick genast "konstiga tjejen" stämpeln. 
 
Åhhh önskar bara att det vände..
 
Tjilivippen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0