10/3-2013

God morgon! 
Trött och helt slut i kroppen idag, märks vilken dålig kondition man har när man leker med barnen som är fulla av energi :) .
Tyckte jag gjorde ett riktigt stort steg igår, träffade ju nya människor, och det gick bra! deras energier var jätte bra och jag trivdes att vara i deras sällskap! :) 
 
Har ju inte skreve här på as länge. 
men jag skrev ju för ett tag sedan att jag skulle till psykologen i Degerfors. Nu kan inte hon längre hjälpa mig eftersom hon är en som man bara samtalar med. så nu ska jag få remis till psykiatrin i Karlskoga på Rehab och samt  träffa en psykiatrisk läkare som ska skriva ut tabletter till mig..'
Känslan med detta är " hur kunde det gå såhär långt? " 
får ångest på att jag har panikångest.. för det är nog det onödigaste man kan genomgå.. min vardag går inte längre att hitta, den försvann någonstans. 
Men med Rehab så hoppas att jag kan komma en bit på väg tillbaka till det "normala" 
och hoppas på att det funkar! 
 
saknar även min pojkvän EXTREMT ! alla läskiga saker med rehab och tabletter gör att jag bara vill kryppa upp i hans famn och höra när han säger att det ordnar sig ! 
David är den personen som verkligen vet mig utan och innan, han vet PRECIS hur han ska göra för att mina panikångest attacker ska försvinna. Får jag ingen luft så kan ni räkna med att han kramar mig bakifrån för att han vet att jag då kan se att jag andas. Han vet även när dom där attackerna är på ingång, då ändrar han riktingen på min väg och då kan jag smitta förbi detta.
Han är min klippa och jag älskar allt med honom ! Han är den personen som VILL förstå sig på mig när ingen annan gör ! Min bästa vän, min pojkvän mittt allt ! <33
 
Nu ska jag ställa mig vid diskbaljan och göra lite nytta :) .
 
på återseende
"säg bara tjilivippen" 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0