7/6-2013

Jag har mött en helt fantastisk människa!
En man som älskar mig för den jag är, mannen som respekterar mig och tar hand om mig! <3
Sen jag mötte David gjorde jag en hel vändning, 360 grader framåt. Han är mannen som fick mig att gå på gatan utan smink, jag duger som jag är har jag fått lära mig tack varre David !<3
Han fick mig att inse att jag kunde vara den jag var, ovasett vad det skulle kunna ha för konsikvenser.
Jag valde bort festandet, det har aldrig riktigt passat mig, har inte gillat den situationen. och i och med det förlorade jag en hel del " vänner" på köpet.
Men jag är faktiskt lycklig för det ändå, för jag har min panikångest och jag sitter i den situationen jag sitter i, och kan man inte acceptera mig för den jag är så är jag nog glad över att bli av med dom  "vännerna"
David är min bästa vänn, min livskamrat mitt allt! Jag kan dela allt med honom, dåliga som bra stunder och han lyssnar och förstår mig.
Han vände mitt liv till det bättre genom att bara finnas i min närhet, så med den här mannen skulle jag kunna falla hur långt som helst så länge han är vid min sida, jag är inte rädd ! <3
skulle jag dö idag, så skulle jag dö lycklig av att ha fått uppleva kärleken, det finaste jag har varit med om ! <3
 
Men det har heller inte varit lätt..
pga min panikångest kan jag bli rasande för minsta lilla. även fast dagen efter så rör det mig inte..
min kropp reagerar helt fel, och det går oftast ut över min pojkvän! men han står ändå kvar, varför !? jag skulle springa om jag vore han, för han förtjänar det ju inte ens, han är världens finaste människa med ett hjärta av guld! <3
och att ha hittat sin "the one" gör även att man är skit rädd för att förlora den personen, jag har inte riktigt släppt garden än, även fast jag har sett att han står kvar.
Men eftersom jag har David, så vill jag förändra mig, bli mitt gammla jag, glad posetiv och inte ett dugg rädd för vad livet har att erbjuda.
 
Så för dig Älskling, tänker jag förändras, jag tänker kämpa för att få bort den där panikångesten, du förtjänar bättre än detta! <3
du är mitt allt och jag älskar dig så oerhört mycket!
Puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0