31/1-2013

God förmiddag ! 
 
La in lite låtar på min mobil förut så medans jag ändå hade sladden framme så la jag även in bilderna som jag har tagit som jag hade tänk att lägga ut här på bloggen.
så här kommer dom.
 
Jag använde ju Ica Basic´s medel när jag gjorde rent i ugnen om ni mins det !?
Flaskan såg ju ut såhär.
och då tog jag även gallret i ugnen som alltid av någon konstig anldening samlar på sig massa äckligt smuts, så jag gav mig på den och resultatet blev så här !
 
                 EFTER.                                                                                                     FÖRRE.
 
 

Man kan inget annat än att njuta av resultatet ! 
 
 
sedan hade jag även tagit kort i skogen när det snöade som mest första dagen tror jag att det var !? 
 
Blev faktiskt sjukt nöjd med den här vinter bilden och ah jag är faktiskt lite stolt :) .
 
/ Måste ju även skriva vad som har hänt och vad som komma skall.
Igår Lagade jag mat med mamma och åkte sedan in till skolan 12.30 för att ha dubbel pass i orienteringskursen.
gick faktiskt bättre än förväntat !
fick åka med Inger hem eftersom mamma jobbade, så väntade på henne i blåsten och hade jätte skoj med Emma :) .
kom hem och ställde mig direkt och började skära korv och lök medans Emma sprang över till Fritids för att få tider om när hon skulle jobba. så igår fick det bli Makaroner och korvstroganoff, nam nam ! 
käkade och diskade upp våran disk innan jag satte mig här en stund och pratade med min finaste! <3
kolla efterlyst och somnade så gott!
 
och idag så blir det att göra klart referatet som ska vara inne till imorgon, betala lite räkningar med mamma och självklart laga mat tills mamma kommer hem från jobbet. :) 
 
Hoppas på en lugn helg ! 
 
Imorgon är det även min och min pojkväns 1 år och 10 månaders dag :$ <3 Underbart !! <3
 
allt från mig till er :) 
"säg bara tjilivippen"
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0