27/1-2013

Blir nog ett väldigt snabbt inlägg för måste skynda mig att förbereda maten innan mamma slutar vid halv 11 för senare jobbar hon även kväll ! <3 
 
Jag hade nämligen tänkt och berätta och kökets dunder medel av alla dunder medel !
den här slår allt på både kostnad och funktion!
Detta är Basics Köksrengöring! 
för det första använder jag det så fort jag har diskat på diskbänken och även i diskhon ni vet där det alltid känns så fettigt och äckligt ! och det skinner som jag vet inte vad, denna produkt luktar lite starkt, något som jag tycker är bra eftersom starkt brukar ALLTID funka..
tänkte även göra lite sådant hos mormor och morfar igår kväll så knallade ner med den där och tog deras diskbänk spis och även diskstället och det funkade galant.
sen ville morfar att jag skulle ta ugnen också, något som vi har försökt med i flera år, Emmas kille gav oss en "dunder" medel i städ branschen som inte funkade alls i ugnen, jag gnodde säkert i över 1 timme innan jag gav upp och det var "Tuff" som medlet hette som gick på en 40-50 kr per flaska.
Basic tog bort resterna i ugnen ! Jag sprejade på och väntade bara i 2 minuter och det lossnade på första draget där "fönstret" är, något som inte funkat på flera år!
I ugnen sprejade jag och tog sedan bröd spaden eller vad det heter, och det lossnade så fint så ! 
 
Basic går på någonstans mellan 10-20 kr och är helt klart det bästa medlet jag har använt, och jag är en riktig städ fantast ! 
den chokade både mig och mamma när det funkade i ugnen, kanske kan den choka er med !? 
Jag älskar även min man David Berg, bara så ni vet ;D <3
 
det var allt från mig :) .
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0