26/1-2013

God morgon! 
igår var nog den mest helvetiska dagen EVER..
fick världens panikångest och nästan var 3 sekund började jag gråta.. jag sabbade mitt och min bättres hälft samtal, (enligt mig själv) genom att vara negativ så det kändes bara som " varför pratar jag ens när jag bara ska vara såhär" ville bara spola tillbaka och göra om göra rätt, men det går ju inte.. Tyvärr ! 
bäggaren ran tydligen över igår. och just det att folk kan se hur dåligt man mår men ändå fortsätta trampa och trampa utan att ens se vad det är som ligger under fötterna.. usch ! 
 
Min man kom iallafall på att det finns en skola som gör så att du kan läsa på distans hemma,eller vart som helst! då pratar man med kommunen som skickar ut en ansökan så får man anvisningarna på datorn och det är där allt händer prov och allt sådant.
så jag tror det vore väldigt bra för mig ! för genom det kan jag läsa i min takt när jag känner att jag orkar, jag slipper förlita mig på folk och jag kanske kan hitta ro i mig själv igen..
så på Måndag blir det att ringa kommunen , ringa psykologen om en tid och sen bestäma vilken dag jag ska åka till min finaste för då blir det att sjukskriva sig för nu behöver jag verkligen komma ifrån stressen och byta miljö i en vecka där jag kan andas och att ingen trampar på mig..
 
Jag måste även säga tack till mamma Tanja och min finaste för igår ! 
utan er vet jag inte vad jag hade gjort ! <3
 
Min finaste han finns ju ALLTID där, och försöker få mig att se det posetiva, trotts att jag är i panikångest så vet jag inte hur jag ska göra för att hitta posetiviteten, men du ska hjälpa mig och det tackar jag sjukt mycket för!
Jag älskar dig !! <3
 
Mamma, som alltid pratar med mig om allt och inget, och jag blir lugn av det efter mycket om och men.. och samt att du försöker lösa allting till det bättre, 
Älskar dig mammi <3
 
Tanja ! 
haha hon är bara för go den där hunden.. <3
varje gång jag får panikångest går hon efter mig kollar till mig och lägger sig ALLTID så tätt som det bara går så man verkligen känner att hon ligger där, hon lämnar mig inte förens hon ser att allt är bra ! 
igår sov hon nog hos mig till klockan 3 och då var jag lugnare, annars var hon där hela tiden. 
tror att hon känner av när jag inte mår bra och då vet hon verkligen vad hon ska göra ! <3
Jag älskar dig mitt hundskrälle ! <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0