15/1-2013

Snön bara vräker ner och man börjar verkligen få oro känsla över att vi verkligen MÅSTE in till Karlskoga idag i det här vädret, får alltid en panik känsla av att sätta mig i bilen och det snöar ! 
Men vi kämpar på och får detta gjort :) .
 
Mamma jobbar ju som vanligt idag med, så senare blir det att laga mat åt henne så att det bara är att sätta sig i bilen och åka inåt mot "storstaden" Karlskoga.
Nu innan så har jag hunnit gått ut med vovven, diskat upp disken sen igår kväll och även hoppat in i duschen, samt plockat undan lite saker som luggit där jag inte velat att det ska ligga, plockat undan skor samt tömt i ris och sånt i sina burkar :) .
så nu är jag nöjd än så länge ! 
 
Vad hände igår då?
Jo vi slängde ner våran gran från balkongen, haha grannen neranför lär ju trott att det regnar granar :D .
plockat undan belysningen och även den sista tomten som hängde ute i snön !
pratade även med min finaste pojkvän innan jag poppade popcorn och mös ner mig i sängen med ett STORT glas coca cola.. 
 
Men nu ska jag gå vidare :) 
 
"säg bara tjilivippen"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0