14/1-2013

Jag har nått till den punkten då jag verkligen trivs med personerna runt omkring mig, varje gång jag mår dåligt och kommer på tanken hur underbart jag har det bakom allt det onda.
 
Min Mormor och Morfar, dom har ALLTID funnits där för oss i vått och torrt, hjälpt oss när vi har gråtit så vi knappt kunnat prata, vi har delat skratten och gråten, och dom är en stor del av min vardag! <3
det vorre inte desamma utan dom,
Jag helt enkelt älskar dom obeskrivligt mycket ! <3
 
Min mamma, haha det finns SÅ mycket gott att säga om den här underbart starka Kvinnan ! <3
Hon har uppfosstrat 4 barn själv när min pappa dog, hon klarade av det och jag kan inte mer än Tacka för att hon har lärt oss allt om vad som är rätt och fel mm. 
Jag hoppas att jag blir en lika bra mamma när jag får barn och får samma band som hon och jag har!
min mamma är min bästa vänn, hon är en av alla som verkligen vet allt om mig, mina brister och svagheter till min styrka mitt i allt.. hon har aldrig slutat trott på mig och tack vare det har jag inte gett upp mig själv ! <3
Jag älskar min mamma. <3 
 
Mina syskon.
haha kan ibland reta gallfeber på mig eftersom jag är som en höns mamma och vill ha ordning och reda, mot vad alla mina andra syskon vill ! 
jag är minst och har fått utstå en del " du är för liten, gå hem" mm
haha kommer ihåg när jag inte fick gå på söndagsskolan för det och jag stor grät..
eller när vi lekte och jag skulle vakta klubbstugan men satt där i flera timmar medans ni åt bullar och drack saft ! <3
eller hur jag i timmar kunde lyssna på musik med Ronny sådär som de äldsta ska göra med en liten skitunge som mig.
Ni har lärt mig att bli stark i min vilja ! <3
Jag älskar er ! 
 
och sen.. Mannen i mitt liv, den som en dag kommer bli min lilla familj ! <3
Har en stor del att tacka David för, hur han alltid lyssnar, förstår och stöttar i mina små kriser i livet ! <3
hur han alltid får mig att känna mig älskad och behövd, och att jag får ge honom kärlek gör mig till den lyckligaste tjejen i världen! <3
Han är min fästman , eller ah vi har inte förlovat oss, mina i mina tankar är det redan gjort, där är vi redan ett <3
David betyder allt för mig, och jag är så sjukt glad att vi tog klivet och träffades, för starkare kärlek det finns det inte ! <3
JAG ÄLSKAR DIG ÄLSKLING ! <3
 
Pappa min ängel ! <3
Utan dig hade jag nog inte vågat tagit visa kliv jag velat ta, men jag vill göra dig stolt och därav varför jag kämpar så som jag gör! <3
jag hoppas att du sitter där i himmelen och hejar på mig som ditt eget fotbolls lag, hur jag taklar iväg mina hindet på vägen till mitt mål. <3
Du är min skyddsängel, den finaste av dom alla ! <3
Du är en del av allt !! 
Jag älskar dig och saknar dig ! <3
 
sen så klart så måste jag skriva om dom nya tillskotten i viktiga människor 
Davids fosterföräldrar 
Ni har alltid funnits där, frågat hur det har varit, gett tips när det har varit svårt, och för en gångs skull känner jag mig välkommen. 
Ni har uppfostratt en så fin pojk som nu är min man, och det ska ni ha tack för ! <3
Ni är en del av livet och ni betyder verkligen jätte mycket ! 
 
 
 
 
 
"säg bara tjilivippen" 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0