David ! <3

Är mannen som jag älskar över allting annat ! <3
 
Jag är inte världens lättaste person att handskas med och jag kan förstå att det ibland kan vara jobbigt att ha med mig att göra. Men ovasett vad så har du alltid fått mig att känna mig som en prinsessa genom allt detta.
Jag har mina brister med panikångest och allt, och när vi träffades så visste du att när du inlede ett förhållande med mig så fick du även panikångesten på köpet, och du sprang inte din väg, du stod pålitligt kvar, som min egen lilla prins i sagorna ! <3
Jag är väldigt seg med mina beslut, jag ska alltid kolla in det negativa innan jag kan gå framåt.. som att flytta ihop, jag kollar alltid det negativa om att vara ifrån min familj mm, istället för att se det posetiva som att börja våran framtid tillsammans, sådant som jag alltid har drömt om, men jag håller på att förbättra mig för det jag vill är ju att bo ihop med dig, mannen i mitt liv ! <3
Du David Berg, är den personen som gör mig hel, till den personen som vågar stå för den jag är, att jag har problem och brister men ändå får di mig att skina och tro att jag äger hela världen med dig ! <3
Jag önskar att tiden gick lite fortare, att vi skulle ses nu idag, eller nej, ännu fortare, Idag skulle vara dagen då jag skulle komma med första flyttlastet, det hade inte suttit så fel eller hur !?
 
Tillsammans klarar vi vad som helst ! <3
 
Tänk att en sådan stark vänskap kunde bli en kärleks saga utan dess like ! <3 Jag är lycklig över att jag tog steget till att våga träffa dig, världens underbaraste person med världens underbaraste personlighet ! <3
 
Jag älskar dig !! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0