24/2-2013

God morgon !
Ny dag nya möjligheter. Igår var det en ganska bra dag ändå.
Tittade lite på film med syster  yster så det fick bli dyngkåt och hur helig som helst! 
 
Idag är det Söndag så medans mamma jobbar kväll så ska Emma och jag spela Bingolotto åt mormor och morfar. och sen hoppas vi på att det blir massa mamma mys när mammi kommer hem <3
 
Har även blivit AS blödig det senaste så fort jag ler och känner mig sjukt lycklig lottad så börjar jag gråta som en skit unge! 
Mamma berättade för mormor och morfar i förr går hur jag sprang ur bilen och slängde mig runt halsen på David första gången vi sågs, och då kom tårarna, för jag är SÅ sjukt glad över att ha träffat den här underbara mannen! <3
Jag har hittat min lycka, min lott i livet! <3 
Jag är lycklig ! <3
 
 

Men nu ska jag börja skala potatis så det är klart tills mamma kommer hem till lunchen ! 
 
på återseende 
"säg bara tjilivippen"'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0