22/12-2013

2 dagar kvar till jul och det var nät och jämnt vi hann och fixa i ordning här hemma. Men nu står våran ny inköpta gran där och vi har klätt den, och julskinkan står och puttrar för fullt. 
Imorgon kommer ÄNTLIGEN mormor hem, som vi har längtat! <3 
i över 2 veckor har hon nu luggit på lassarettet i Karlskoga, men nu kommer hon komma hem! <3 
 
Så det har allt varit lite "kaos" här hemma, eftersom vi ville ju umgås så mycket som helst med mormor när hon låg inne, men så ville vi umgås med morfar hemma, sen har vi ju en hund som vill ut också och massa krångel. Men snart har vi alla på ett och samma ställe, och då ska vi ha familje mys och rå om varandra! 
 
Idag blir det att åka in till mormor en sväng, trottsa blåsten och fara in, och sen får man se vad dagen har att erbjuda!.
Fasters goding är även här, och han är ju hela 9 år nu, en stor pojk helt enkelt :) Känslan när han kommer med sin iphone 3 som han fick av pappa Ronny och säger " Fanny jag har lagt till dig på min telefon, vet du vad du heter? du heter Faster Fanny" Åhh den där ungen är ju bara FÖR söt! <3 
 
Men nu ska jag nog gå och mysa lite med min vovve innan jag ska äta lite makaroner och köttbullar. 
om jag nu kan hitta henne ;) 
 
JAG ÄR LYCKLIG ATT JAG HAR DIG! <3
 
Puss. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0