4/4-2013

God morgon ! 
Usch känner mer och mer hur det börjar gå utför med min panikångest.
Igår innan mamma slutade fick jag dödsångest till tusen, Emma fick titta i min hals minst 10 ggr eftersom jag trodde att jag inte fick luft, att det hade täppt igen i min lilla hals.
imorse efter att mamma började jobba så började det igen... denna gången lyckades jag somna fortare än kvickt innan jag började gå på mina duma inbillningar.
så en vacker dag kommer jag höja mitt fuck you finger till min käraste panikångest och säga bay bay, jag kommer inte att sakna dig !  
 
har inte fått remisen till rehab på psyket i Karlskoga än. Men snart dimper det väll ner i brevlådan. Men innan dess tänker jag ta i tills knogarna blöder, träna på allt jag kan och sen maybe så slipper jag den där rehaben innan jag ens har fått brevet ! 
jobbigaste av hela den här proseduren, är dödsångesten när man känner hur "overkligt" det blir, som när man vet att något man verkligen inte vill ska hända händer, man ser allt i slowmotion?  så är det precis när jag får min "dödsångest" och jag blir så rädd för det där, för jag är inte redo att dö ännu ! inte nu, inte sen, ALDRIG !
Jag kan göra så mycket bättre än detta! 
 
 
Nu har ni fått en update på hur min panikångest och dödsångest har varit det senaste. och det har nog varit mycket skrivande om det också. Men det är det mesta som snurrar runt mitt huvud nu, något som stör mig!
 
Jag är glad över att ha min familj och min pojkvän så att jag kan ha annat att tänka på också. Jag är lyckligt lottad ! <3
 
"säg bara tjilivippen" 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0