3/4-2013

3 Dagar efter min och min finaste pojkväns 2 års dag och även många dagar efter att jag försökte gå på tåget i Kristinehamn för att komma till min bättre hälft utan att lyckas..
 
Kan säga att i Torsdags kom min värsta panikångest.. pojkvänen var med och vi hade planerat en tur till Vänersnäs för att fira påsken där hos hans familj. Kommer till Rondellen i Kristinehamn och sen kan man väll säga att där började det bli svart.. Mins i princip ingenting mer än att jag mådde sjukt dåligt över att åka tåg. 
enligt mamma och David så vek sig mina benn och jag hamnade på marken. 
och nu till guldet i det hela ! 
Min man stannade!
han stannde trotts att vi hade lovat att fira påsk där pga att han inte ville hoppa på ett tåg och lämna mig sådär !?
liksom hur underbar pojkvän har inte jag !?!?
Han stöttar mig alltid, och trotts att han har sett detta nu, så tror han ÄNDÅ att jag kommer klara det en vacker dag ! :) <3 
Han är BÄST !
 
Jag är lycklig som får spendera mitt liv med världens bästa pojkvän! <3
 
 
Snart fyller jag även år också, blir hela 21 år gammal, och den 6 maj fyller min finaste år så jag hoppas att jag har fått tag på psykologen igen innan dess och fått hjälp så att jag vågar gå på tåget! <3
kom faktiskt närmare dörren andra gången när min finaste skulle åka hem och då kunde jag även följa med om jag ville. så jag smakade på tanken och kom närmre iallafall innan det kändes som att världen skulle rasa igen! 
fick säga hej då till min finaste på våran 2 års dag, men vi fick iallafall spendera morgonen tillsammans :) <3
 
Idag jobbar mamma till klockan 4 så då blir det för mig att ställa mig och laga mat tills världens bästa mamma kommer hem på lunchen för att äta lite ! <3
 
nu ska jag dra mig ! 
"säg bara tjilivippen"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0