30/4-2013

God kväll !
Idag är det min födelsedag, ganska okej födelsedag men har för det mesta varit ensam.
 
Igår var jag inne på Allmänpsykiatrin Rehab för mitt första möte. så nu är det ett helt team som är proffsiga på psykiska åkomer eller vad man säger, så allt är i samma byggnad bakom lassarettet och det är nu bara ditt jag behöver höra av mig, akut eller inte akut. 
pratade med henne om mina problem så hon tyckte det var bra att jag hade lyckats kommit ditt direkt för igentligen ska man gå via vuxenpsyk där dom ska skicka remis, men jag fick en direkt remiss! 
Har massa att jobba med och fick även fram att jag faktiskt är deprimerad som jag även har trott en längre tid. 
och så trodde hon även att jag hade kryp ångest och så klart så har jag ju panikångest som man redan visste.
Jag har nu en vårdkordinator där som kommer slussa mig till olika på teamet där jag kommer få hjälp med det jag behöver, så jag skulle ditt redan nästa vecka, dom jobbar mer effektivt och intensivt.
så jag tror det var läkare nästa gång och få antidepprisiva och ångestdempande. och nya sömntabletter.
så nu ÄNTLIGEN känns det som det är dags att börja kämpa om att få sitt liv tillbaka.
för jag vill Verkligen inte må såhär som jag gör. Isolerad och rädd för allt i princip.
Men hon tyckte iallafall att en posetiv sak var att jag kunde berätta så bra, grundligt hur allt kändes och hur jag inte ville ha det mer, och jag kunde berätta precis hur jag ville ha det, jag ville ha en förändring. 
det är tydligen inte så många som vet hur dom vill ha det.
så det kommer nog gå bra och nu kan jag äntligen få hjälp med min situation!
Tack så mycket Allmänpsykatrin rehab i karlskoga ! <3
 
Måste även säga tack till min finaste pojkvän som ALLTID stöttat mig, snart bby är vi framme till målet :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0