7/9-2012

Ujujuj vad Fanny har varit duktig idag ! 
 
Har nämligen gjort klart mitt svenska arbete som ska vara klart tills Tisdag, som vi ska ha seminarum med då. Känner mig inte så sjukt taggad, människor som känner mig vet att jag inte gillar att prata framför folk, 
gillar inte att ha ögonen på mig, vill inte synas så mycket mm.
men jag ska prova och hoppas på det bästa, det posetiva denna gång är att min syster kommer vara i samma grupp, och det kanske gör att det underlättar lite :) .
 
Har även blivit sjuk.. trodde ett tag att jag hade kommit förbi detta, men självklart så smyger den på än när skolan börjar, massa bakterier i rörelse.. tyvärr ! .
Men trotts detta så var jag ute i skogen med mammi <3  Hittade inte så mycket kantareller som vi hade hoppats på, såg ut som någon hade varit där och plockat. Attans ..
 
sen när Emma och jag var ute med våran vovve så hörde vi någonting ylla, och våran vovve har hållt på och dragit i ca 3 dagar, kanske är det varg i skogen? tänker jag då.. men jag skulle inte vilja möta en i skogen iallafall, i bilen hade varit as kul, för har alltid velat se en sådan fint djur, men sådan tur har jag inte fått ännu.
 
Imorgon blir det även att gå upp tidigt för att hjälpa mamma att rulla köttbullar, som min morfar också gärna vill lägga beslag på haha :D men det kommer han allt att få ska han se :) 
 
nu ska jag nog gå och byta om, ta med mig vovven till soffan och sedan slockna så vackert där tills någon väcker mig :) ,
 
på återseende / FannyWanberg
 
 
David Berg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0