10/9-2012

Hellu :) 
 
Nu är jag back en liten stund iallafall.. Har nämligen blivit sjuk med resten av min familj, ont i halsen, hosta feber och snorig, awesome !  
särskilt när både jag och syster har seminarium imorgon, så vi får se om vi ens kommer in till den.
 
Blev även sjukt lycklig iförr går, syster och jag var ute med våran shäfer/ sibiren husky vovve, och hon drar extremt så vi brukar gå ut två och två ifall att man skulle trilla. Jag har inte fått hållt i henne sen jag en gång åkte ner i ett djupt dike med henne. Men iförr går så skämtade min syster med mig och bara "ska du hålla henne ? " och jag skojade tillbaka och bara "ja visst? " så ger hon mig kopplet och jag tog det ju såklart, men jag fortsatte gå och tillslut var vi hemma, så Fanny Wanberg fick äntligen gå en lång promenad med sin vovve efter flera år. så hela den dagen fick jag gå ut och gå med henne, och stoltare kunde jag inte ha blivit för min vovve var SÅ duktig och gick bredvid mig hela tiden, typ som hon viste att jag verkligen ville att det skulle gå bra, inga galna ryck eller överaskningar :) .
Duktig vovve ! <3
 
Imorgon har jag ju som sagt seminarium, finns inte så mycket att säga om det, tycker dock att min lärare inte är så bra lärare, trotts så är hon svenska c lärare igentligen. men det är som hon tror att man redan ska kunna allting  som man ställs inför.. vi är inga svenska c, utan svenska A .. Neh usch jag hoppas det blir bättre ju längre in i kursen som man kommer.
 
Trivs även som fisken i vattnet i lägenheten, kvälls myset med familjen och gemenskapen vid matbordet, mycket skratt och jaah vi har blivit mer sammansvetsade, pappa hade varit stolt ! <3 
vi fixade även till hans grav iförr går, vi hade köpt sex st ljung som vi satte som en halvmåne runt hans gravsten, och sedan när man ska sätta krans så kommer det bli SÅ sjukt vackert ! han förtjänar det bästa ! <3
 
sen måste man ju ge en fin text till min grymt underbara pojkvän, hur han alltid ställer upp på mig, finns för mig no mather what ! <3 Han är personen jag skulle kunna göra allt för, för jag vet nu idag att han gör det för mig <3 
David ?
Jag är sjukt tacksam för allting som du gör, sättet du alltid försöker få mig på gott humör och hålla modet uppe, du tror på mig att jag kommer lyckas, och bby med dig så kommer jag nog göra det ! <3 DU gör mig så lycklig och glad, för att jag har dig, du är helt fantastisk och jag kommer verkligen att älska dig förevigt ! vi är menade för varandra :$ <3 
 
Jag ska blicka framåt, jag ska klara av allting, ovasett hinder ! ;) 
 
Puss / Fanny Wanberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0