En bild kan säga mer än 1000 ord.

Dagen igår var bra, pratade massor med min finaste pojkvän och njöt av varje sekund! <3 Mamma slutade tidigare från jobbet och vi gjorde popcorn, som tyvärr blev brända. Men till vårat försvar så ser vi ju söta ut ändå trotts våra misslyckande :) .

Idag blir det Bingolotto, solsidan och sen samtal med min finaste igen som står på schemat, annars är det en slappar dag rakt igenom, något som jag har sett fram imot :) .
igår tvättade vi ju och gjorde massor, på en lördag! så vi behöver en lugn söndag tycker jag :) .

Sen hoppas jag även på att få fixa fint hos mormor och morfar, Fannys lilla projekt, hoppas det blir som en saga :*

Säg bara "Tjilivippen" / FannyWanberg*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0