20/11-2012 del 2.

 Oppps. råkade lägga upp 2 inlägg, men tar borta den andra så antagligen ingenting ni lägger märke till.
 
mitt inlägg kan se lite konstigare ut än vanligt.. har nämligen tagit min sömntablett. min man är ju på innebandy och då är det slut 21.00 så det är bara att försöka vara vaken och se så glad ut som man bara kan ! <3
 
Jag vet inte riktigt hur jag mår idag. Idag är det de svarta nagelacket som sitter på, känner mig konstig inombords, en konstig känsla.. 
Men idag är en sådan dag då man önskar min pappa fanns, att han kunde ge mig en varm och hård kram och säga " det kommer gå bra, vi kommer klara det här också, kämpa bby girl ! " 
en sakna pappa dag helt enkelt, så inte så konstigt att man har en underlig och jobbig känsla i magen. saknaden, sorgen, kärleken och ensamheten tillsammans blir en konstig blandning
 
 
Jag önskar att du fanns med oss pappa, på livets långa och krokiga vägar! 
det är så himla många hinder så jag vet knappt ut eller in och jag önskar att du hade varit med mig pappa ! <3
önskar att det inte vore såhär. jag han aldrig träffa dig, inte ens känna din doft. men ändå saknar jag dig så otroligt mycket !! 
Du gjorde mig till en Wanbergare och det är jag stolt över! <3
Jag älskar dig över allt annat.. <3
Vila i frid underbara finaste pappa, vi ses snart i Nangijala, den underbara platsen utan slut, utan tid ! <3
 
/ tjejen som saknar sin finaste pappa ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0