17/11-2012

Hejsan !
 
Nya dagar nya möjligheter sägs det, jag vill väldigt komma på något nytt att göra varje dag, ändå är jag personen som älskar det vardagliga, samma sak samma plats! 
kan nästan se framför mig när jag och min bättre hälft flyttar ihop, leendet när han kommer hem och energi av kärlek respekt, trygghet och massa lugn! <3 hur vi sätter oss med maten framför tvn med en filt runt omkring oss. detta är dröm livet jag suktat efter så länge, att hitta en vardag som fungerar med personen man älskar, min maan är den personen, personen som förstår allt som jag drömt om, vet precis hur jag vill ha det, och det sjukaste är ? att han faktiskt alltid också har velat ha det så! rena drömmen när han berättade hur han ville ha ett förhållande då när vi smsade och skrev på msn :$ <3 redan då var jag förälskad i den där intressanta mannen, som jag inte viste då skulle bli min ! <3
jag viste inte att en så fin person kunde älska en sådan som mig ! <3
men jag hade fel, det bara klickade och jag hamnade precis rätt, mitt pussel hittade en mening :) <3
 
så jag vet hur min framtid kommer se ut! 
visst jag är lite rädd.. rädd för att möta verkligheten. 
Jag är rädd för att börja jobba, japp det är jag! Jag gillar inte att möta främande människors blickar och jag har inte riktigt hittat roen i att göra det. Men en dag så ska jag allt förstå och våga ta nya steg, för jag vet att min man kommer vara där och stötta i varje nytt steg som jag har klarat, och han kommer även finnas där när jag ramlat på vägen! <3
 
med det här ville jag bara få fram att jag är SJUKT glad över att ha hittat min framtid, den som jag inte behöver ändra mig för ! <3 
 
min one and only ! 
 
 
 
/ Dagen idag då ! 
 
Min mamma åkte nyss iväg och jobbade ett par timmar till.
och jag och min syster hade tänk och planera in en mys kväll, göra pommes och sätta oss framför tvn med lite hallon soda och bara mysa innan jag ska ringa min underbara man :) <3
 
tycker min mamma är grymt bra för att hon vågar göra sådant som jag inte vågar, hon är min förebild och jag älskar henne högt över berg och djupare än alla hav ! <3
 
Var även och tände ljus på pappas grav igår och det är något jag älskar med att det börjar bli vinter, att gå och tända ett ljus varje fredag och bara komma närmare sin älskade pappa ! <3 ingenting kan ta ifrån mig min kärlek till min älskade pappa ! <3
 
Idag åt vi även potatis och kyckling, kycklingen hade vi dragit på massa kyckling krydda, och till vårat försvar har vi aldrig gjort sådana här experiment, men vi försöker iallafall. Så denna gången blev det faktiskt lyckad, ingen konstig bi smak i bakgrunden av alla smaker som det blev förra gången när vi hade i Curry också. så det fick bli ett plus :) .
 
Mormor och Morfar hade även natt besök inatt av mormors älskade syster Doris, så dom hade väldigt kul och jag tycker det är kul när syskon kan träffas! så en förebild där också ;),
Doris kom även upp och kollade hur våran lägenhet såg ut och som komentar var att det var en sjukt stor och fin lägenhet ! 
Japp vi väljer inte vilken lägenhet som hellst :) .
 
Vi trivs och vi mår bra, det är igentligen allt som räknas.
det konstiga är att vi snart har bott här i ett halv år ? HELT sjukt.. men har man roligt och trivs så blir det väll något med energin och man orkar mer och då så klart så  går väll tiden fortare !
 
nu ska jag inte skriva mer!
 
Heeej då / FannyWanberg*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0