5 maj 2012

känner igentligen inte för att blogga idag, men har ändå ingenting för mig.
nu dom senaste dagarna har jag nästan somnat med tårar i ögonen. och nej det är ingenting angående mig och David! Han är en helt fantastisk poklvän och han kan få mig att skratta och lee om så det bara är för en liten stund, så kämpar han och verkligen försöker! och han även pratar med mig och försöker förstå VARFÖR jag gråter, varför jag är nere.

det som är jobbigt är att jag vet inte... Jag försöker vara glad under dagarna, morgonen är bäst för då hittar man mycket glädje, min vovve vikar på svansen, mamma kommer med sitt god morgon och sen kommer morgon sms från min finaste älskling ! <3
och oftast kan jag vara glad ända fram till eftermiddagen.
men sen kommer det, jag tappar lusten orken och jag bara vet inte vart jag ska ta vägen.. allt det kan hända på 2 sekunder..
det suger ur glädjen ur mig och känner mig nere ledsen och allmänt inte okej..
men idag hjälpte det att ringa David, han kom på ideer om sommaren, fick mig att skratta och lee. just sådana ljus stunder man behöver ! <3

Jag har tappat min vardag, något som jag har hållt i så många år. men man kan ju inte bestämma hur "dagarna " ska bli vara, men det är något jag vill kunna göra för att kunna klara av vardagen en smula.
men det är mycket som är anorlunda, små saker som blir stora i slut ändan.

så min pokväns ide var att åka ner till honom i 1 vecka eller 2 under sommarlovet, slappa och lugna ner mig och hitta "mig själv" igen !


nu ska jag dra mig!

/ Fanny Wanberg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0