4 maj 2012

Tjilivippen !

Nu sitter fröken Wanberg och kollar på Big brother, ganska okej Fredag ändå :) .
Var inne på komvux idag för att göra Utländsknovell analys, gick la sisådär. får se hur det blir när man får svar på hur det har gått .
Har även hjälpt mammsen med maten, sovit klippt gräset, kokat ägg med syster och nu hamnade jag ju så klart... här ?
funderar även på en gorbys ? haha är fortfarande hungrig som ett djur ! :D
måste även skicka till min svenska lärare, fick att jag den 21 skulle hålla föredrag och även ha en boktips diskussion. men dock så har vi ju nationella prov från 9-13 samma dag och att sedan gå och ha både föredrag och sådant en 30 minuter efter ? naah inte okej !

Börjar kännas lite pressat igen av någon anledning. men får se hur saker och ting löser sig , SUDDA SUDDA BORT DIN SURA MIN !


meeeen nu har ni fått uppdatering igen :D hejs svejs / Den där Fanny Banny Wanberg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0