24 mars 2012

Är så in i nordens hungrig, det posetiva är ju att jag behöver ju inte känna mig ensam, när man minst annar det så pratar iallafall magen med mig :) .

jag och Jimmy ska få spagetti och köttfärssås, medans syster mamma och låtsas pappa ska äta rotmos.

även ont i min ishnia *stavas* nerv igen.. men men det ger sig nog med lite alvedon :) .
får se om man kanske ska ta en promenad i vår vädret? tror og det ! :D
såg även på facebook att jätte många hade grillat igår, kan säga så mycket som att jag nog dreglade lite ! är så sugen på en grillad korv så det finns inte ! .

Måste även kolla på insändaren och läsa ur boken som selma lagerlöv hade gjort.

nu ska jag hjälpa mamma :) .

hejs / Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0