16 mars 2012

Hejsan !
får se om det kanske poppar upp en ny design på min blogg inom en snar framtid, min pojkvän kanske nämligen skulle hjälpa mig ! :)  <3

Måste även ge Oatly en tummen upp, det är en choklad havredryck som är bra för hjärtat och magen , helt sjukt magiskt gott och den funkar också ! något att verkligen rekomendera! . och för att hitta den i affärerna så brukar den vara där den laktosfria delarna är, förpackningen är en mörkbrun tetrapack med en chokladhans avtryck :) .
lite afrikan likt och vackert !
och den som jag måste tacka för att ha hittat den där underbara drycken är min underbara pojkvän som hittade den när jag var hos honom när jag mådde dåligt ! <3 du är guld värd !

på måndag ska vi även vara i grupp på svenskan och prata muntligt om en bok man har valt. och jag som är så smart valde hemsöborna.. duma idiotiska bok.. massa konstiga ord som man inte fattar , så får man världens panik och bara ångrar att man ens försökte med den där nedrans boken..
och att sitta och prata om den känns inte alls bra ! särskilt  inte ännu när jag inte vet hur jag ska få bort panikångesten.. men men göra det bästa av situationen, i can do this !

snart börjar mitt favorit program, unga mödrar,  den som kom på att följa unga mammor genom deras liv som mammor var nog dom smartaste männsikorna i världen. grymt intressant iallafall !

Mötet igår gick föresten grymt bra, tydligen har jag förbättrat mitt språk och allt annat själv utan responsen. men hon tyckte att jag skulle komma efter varje exemenation på handledningen så man kan få respons på engång ! awesome iallafall :) .

blir nog att göra en frulle och sätta sig framför tvn och invänta att min pojkvän ska bli klar med arbetet, älskade när han ringde förut och bara lät sådär underbart glad och nöjd <3 älskar att höra dig lycklig finaste !! <3
Önskar bara att du kunde vara här och ge mig en varm och helt fantastisk kram ! <3

men nu har ni fått en liten uppdatering , och jagv hoppas att kunna uppdatera lite oftare med tiden,
tjilivippen / Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0