24 Juni 2012

Har inte kunnat skriva så mycket här på min blogg, har varit så mycket nu det senaste, dom som inte vet något så har jag . min mamma och två syskon flyttat, så nu bor vi i en lägenhet, snett över min mormor och morfar :) <3
Känner att jag har mer energi, ingen huvudvärk på typ 9 dagar?
känns som jag för en gång skull har kontroll !
så det känns pretty awesome !

Så jag har varit upptagen med att flytta, städa fixa och donat. samt så måste man ju umgås med sin familj och prata med personen man älskar :) .

på Onsdag blir det Psykologen, så vi får se vad hon har att säga och tycker om den här snabb flytten. kanske posetivt !?
får hoppas att hon kan ge mig lite knep och trix om hur jag ska hantera en del, men det får vi se.  Är glad för allt jag får lära mig och prata om, skönt att prata av sig med någon som kan hjälpa en och lära mig hur jag ska göra i dom där jobbiga situationerna.

vi försöker även få tag på en billig bil att införskaffa så vi kommer någonstans, så är det någon där ute som har en gammal gullig liten bil så ah det vore underbart ! :) .


Men nu ska jag umgås med familjen innan det blir att ringa min underbara pojkvän och sedan sängen.

efter regn kommer solsken !

/ Fanny Wanberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0