26/7-2012

Tjilivippen .
 
Har nämligen så sjukt ont i halsen och tror även att jag har lite feber på det med.
 
Men men , nya tag och nya möjligheter.
 
Var hos psykologen igår, jag ska jobba på att ta plats mer, för i den här takten så kommer jag inte må så bra i framtiden. så jag hoppas ju att jag kan  jobba på det snabbt och vara ute på bannorna igen..
 
imorgon blir det att grilla med Familjen, den älskade familjen! <3 Vad vore men utan mamma syskonen pojkvänen och mormor och morfar ? guld värda ! <3
 finns inga ord för hur mycket dom människorna betyder, människor som alltid finns där är svåra att få tag på, så människor, jag hittade allt flera stora guld tackor ! <3
 
min pojkvän är och rollspelar, tror att han skulle göra det hela helgen ? men sen hoppas jag att han bara är min <3
 
men nu ska jag nog återgå till att umgås med familjen :) .
 
på återseende / Fanny
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0