Im back !

för dom som inte kan engelska, "jag är tillbaka"
Så jävla tillbaka är jag med..
min dator krachade "stavas" för ett par dagar sen , grannens komentar var " oj då har ni bränt den rejält! " haha pinsamt ! :D

så IDAG fick jag en av dom nya av min lotsas pappa, det tackar man inte nej till.
särskilt inte nu när man har börjat på KOMVUX, Damn right ni hörde rätt !
så in i nordens gott ! ÄLSKAR matten, något jag har saknar extremt länge :) .
och nu ska man ju in på itslearning eller något varje dag för att se "nya" händelser som händer i kursen under dagarna.
så vi får se hur det går med den där internet delen, men på något sätt löser det sig :) .

måste även tacka min underbara pojkvän, trotts allt pluggande så har han stöttat mig och funnits vid min sida hela tiden, trodde aldrig att man skulle hinna få tid, men har man världens bästa pojkvän så händer verkligen under :) Jag älskar dig det vet du va !? <3

Är på sjukt bra humör !
tror det är energin från skolan :) ..


Imorgon är det 20 år sen pappa försvann , en av dagarna då allt började innan letandet.. så imorgon blir det att tända ljus för älskade pappa ! saknar dig det vet du va !? <3


jaja lite utav allt som hänt :)

hejs / Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0