9 Januari 2012

Ujujuj, nu känns det verkligen som man älskar sitt liv mer än någonsin !
började med att Linda Ringde mig och vi pratade i 1 och en halv timme utan avbrott, var helt sjukt underbart att prata med den där lilla krabbaten ! :)
sen typ 2 minuter senare Ringer det igen! man bara Va? vad fan händer !?
och så står det Okänd på displayen, tänkte " säkert en telefonförsäljare"
svarar buttert " ah det är Fanny? "
så bara " Heeej Gumman " Gaaah en så välkänd röst sååå gud vad glad jag blev, det var ju såklart min finaste pojkvän som bara ville säga god morgon ordänligt ! :D <3 heeelt sjukt underbart !!!!! <3

Fast nu är man ju orolig för hur det har gått för min broder som gör teori prov på trafikverket ! hoppas hoppas han klarade det, annars är det bara påt igen !! :D
sen har ju emma sina små besvär men det är bara att hålla tummar och tår där med ! :D

och inte länge kvar innan skolan börjar , men känner mig ändå grymt taggad trots mina problem, jag ska allt klara det , särskilt nu när nästan ingen tror att jag ska klara det, dags att visa världen att dom har fel uppfttning !
Dags att svälja allt dom säger ! :D dudududduuuruuu super women!

fick även min efterlängtade kantarell omelett , sååå in i nordens gott ! helt sjukt :)

neeh kolla klart på tvn och sedan se vart jag tar vägen :)

tjiliviiiipen / Fanny Banny Wanberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0