24 Januari 2012

Det är verkligen inte Okej !
Jag har fortfarande ont i halsen och feber , så det känns inte ett dugg bra.
ville ju visa alla nu att den här Fanny Wanberg hon kan ni ska få se .
så Dampar det redan i starten.

Idag ska mamma in med Jimmy till Karlskoga, så Fanny får väll mysa ner sig i soffan med lite oboy och Tanja mys. och så får vi ju Risotto idag ! mums
för potatisen vi åt igår var verkligen inte god, den vart som mjöl i munnen, och ovasett hur mycket sås man hade så var det torrt, så det blir 5 tummen ner för den !

Måste även säga att jag har äntligen börjat älska mat ! Jag rent ut sagt känner lycka av att bara se och känna lukten av mat, och det är igentligen skrämande när man  vet att man var dubbelt så liten förr, och ändå säger läkare att jag är underviktig, vad var jag då förr :D ?
Nah det känns skönt iallafall  ! Fram med fläsket ! :D

och mitt bästa köp !
min Kalender, vill knappt gå en meter utan den, den är min räddare i nöden nu när det är så mycket på ingång ! :)

och idag MÅSTE jag hålla tummarna för min underbara pojkvän som ska på en lägenhets visning, så jag hoppas att han får den så han kan börja ta sina egna steg som han verkligen vill, min man är taggad :) <3

nuuuu ska jag försöka få mamma att börja med maten, är hungrig nu ! :)

tjilivipen / Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0