23 januari 2012

Blev att vara hemma från Komvux idag.. hade sjukt ont i halsen så jag knappt kunde svälja , Inte kul alls !
så nu har jag haft i hårinpackning och hoppas på att det gör så jag får tillbaka mitt underbara oelektriska hår..
saknar det underbara fina håret !

Måste även säga att jag saknar min pojkvän extremt ! finns inte ord eller något för det !! Önskar att vi inte hade ett sånt distansförhållande, önkar jag bara kunde ta på mig ett par skor, dra över till dig och bara överaska dig med en puss på munnen ! <3
livet skulle vara underbart ! <3

imorgon blir det att åka in med Inger för att ha Engelska och Matte . samt kanske ha möte i 20 minuter med svenska läraren. kommer inte ihåg om det var Onsdag eller Tisdag jag bokade in mig. så håller tummarna ! :) .

men nu ska jag göra en baguette tror jag och göra lite matte :) .

tjilivipen / Fanny Wanberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0