22 Januari 2012

Idag är det exakt 20 år sedan som det kändes som hela jorden stannade upp.
våran finaste person blev en Ängel, du var bara ett lån för att lära världen hur underbar personer kan vara<3
det fanns bara en Sten-Åke Wanberg, min älskade pappa, min mammas man, hans mammas och pappas son, hans syskons bror , och hans vänners bästa kompis ! <3
du var verkligen the one and only, och då kan man inte hjälpa att man saknar dig inormt och bara vill att du ska komma hem ! <3
men du ska veta att ovasett vad, så älskar jag dig älskade pappa ! <3
Pappa var stark och modig som klarade så länge med huvudvärken, han var en kämpe ! Önskar bara att jag fick se och lära känna min fantastiska pappa som den underbara personen han var, världens starkaste stjärna är Du älskade pappa, med modet och styrkan som sitt ljus ♥





På återseende / Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0