2/1-2012

Yaaay nu är man sjuk också..
Har feber ont i halsen ocn snorrig, inte direkt en bra början på året !
så imorse ringde mamma in till tandläakren och sa att jag inte kunde komma in imorgon så fick en ny tid den 16 istället :).

och inatt så jaah sov jag inte så super bra.
Emma och jag märkte igår att det var en fluga inne, men så glömde vi bort den helt enkelt.
så vaknade och störde mig på den där rakarns lilla flugan, fast naah den var faktiskt stor !
så efter ett tag vart jag pissed så knallade upp med flugsmällan i högsta hugg för att nitta den lilla rakarn.
så kl 5 imorse stod Fanny nyvaken snurrig och sprang runt med huvudet upp mot taket med en flugsmälla i handen.
tog väll en kvart innan den där jäveln var död. ÄNTLIGEN !
somnade i 2.5 timme :D det var mums !

åt mat med mammi och nu ligger jag här, har liksom inte orkar göra så mycket mer !
och snart ska mamma in till Degerfors för att handla, Och KANKSE blir det hemma gjord pizza <3


saknar även min fis ! <3


tjilivipen / Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0