9 Februari 2012

Tjenixen .

Måste bara säga att jag saknar min Pappa sjukt mycket ! <3
Jag saknar dig pappa , du skulle säkert vara världens bästa pappa , jag älskar dig !  <3

Om tårar kunde bygga en trappa, och minnen en gränd,
Då skulle jag gå rakt upp till himlen och ta med dig hem ! <3

/ Nu ligger jag i soffan och kollar på Grays Anatomy med Mamma, <3
helt awesome .
kollade även på Unga Mödrar förut, helt sweet gånger 7, världens bästa program från min sida :) .

ikväll blir det också "sveriges värsta bilförare "  woho ! :D
så min baby kanske också skulle kolla på det !? hm tror de :D .

och idag är Fanny och Franciska som har namnsdag, så jah jag har namnsdag, så Yaay Grattis till mig :)

Har även kommit på att jag verkligen inte kan förlova mig eller gifta mig... Inga ringar passar , iallafall inte dom vi har emma, har alltid tyckt att ringar är fina, men nepp.. inga ringar som passar fröken small finger  ! :D
men mina fingrar är något jag kommer vara stolt över trotts allt, för dom här långa smalla fingrarna är en del jag har fått av min pappa ! <3
Det är något att vara stolt över :) .


Har gjort matte idag också, så jag tror jag räknade till 13 sidor kvar innan jag ska göra prov :).


nu ska jag dra mig och vänta på att ringa Min David Berg ! <3

Tjilivipen / Fanny Wanberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0