13 Februari 2012

Hejsan .
Imorgon är det alla hjärtans dag och en lektion med matte. Känns fett nice att äntligen kanske klara av att gå igen, vist är fortfarande snorrig och jobbig, men det kommer ordna sig :) .

Idag har dagen bjudit på massa äventyr .
det började med att jag brände mig när jag hjälpte mamma med maten, skulle lägga på currysåsen på den inersta plattan, men plattan med riset gillade mig väll inte.. så precis när jag var över den grytan så skulle den koka till så det skvätte kokande vatten på min hand.
så det började redan på en gång att bli en blåsa.
så kylde handen under kallt vatten och sedan sprutade mamma på Burn. min hjälte ! <3
så nu sitter jag med handen i bandage och får lägga på nytt burn hela tiden, fiiint ! .

förut kom Ronny en sväng, för han hade fått ett brev på posten att hämta ut sitt körkort på posten i Degerfors, så det var sjukt kul att se honom igen :) .

Min pojkvän är sjuk nu också , attans ! <3

känns som den där nedrans förkyldningen tar hela svenska folket med storm tyvärr.
sålänge det inte tar dom gammla som inte klarar av det så bra, så kommer det nog att ge sig det här med :) .

imorgon blir det som sagt komvux, efter matten ska jag gå till min svenska lärare och lämna in min diagnos och ta med mig litteraturen ur hennes låda, kommer gå kanon.

Men nu ska jag nog gå ut och göra lite matte, och sedan ta lite svartvinbärs te och bara slappa av sms ljudet från gulliga sms av min pojk :) .

på återseende / Fanny Wanberg


Kommentarer
Postat av: Evalena

Kämpa på =)

2012-02-14 @ 05:52:18
URL: http://elkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0